En mysig dag!!

Idag började dagen !kvart i nio! på min första lediga dag eftersom jag (glömsk som jag är) inte köpt mina julklappar till Andreas(the boyfriend) än =(
och vi ska fira vår egna lilla jul nu på Söndag och då är det bra om man har julklappar..

alltså fick jag åka in till stan och fixa det men det löste sig ganska bra =)

Efter detta åt vi middag med en underbart go familj, som har en liten kille på 4år. Enligt han är jag och Josse(min syster) hans tjejer ;)  så söt<3  fast han kallar oss inte Malin och Josse, utan jag heter Jossemalin och Josse heter Josephine..hahaa!  så det blir istället Jossemalin och Josephine ;)


tänkte visa två bilder på min sminkning till middagen också =) ni får ursäkta mina onoppade bryn:P


Måste också berätta om gårdagen när jag och några tjejer var på min kusins spelning. Så sjukt duktiga är dom, finns på myspace om man vill lyssna, www.myspace.com/midlightmusic
Nu var det nog inget mer..ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0