hejsan!

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge för jag har sovit hos min pojkvän Andreas och varit sjuk så då blir det så=) min kompis Nina sa en bra grej, att man kan ha bloggen som en slags påminnare..för kalender har jag försökt med men det funka inte och att skriva in på mobilen funkar inte, så om jag skriver typ "oh nej jag har prov nästa vecka" här på bloggen så kanske jag kommer ihåg det ;)

Iaf var jag ute på juldagen som de flesta andra :P det var kul men det blev tidig hemgång, jag var så trött efter julafton;) sen har jag shoppat för mina julklappspengar och gjorde såna jääävla bra kap!! Jag fick två kavajer, en nyårsklänning och ett par örhängen för ynka !730kr!  kavajerna hitta jag på hm och klänningen på rean på zara:) den svarta kavajen gjorde jag lite till min egen och bytte knappen till en roligare "nyårsknapp" ;)

älskar när man går på stan och hittar det man vill ha!! =D

här är en bild på mig och nina när jag följde med henne o segla, gud va man saknar sommaren!!



Kommentarer
Postat av: najna

love u girl <3 ha en mysig nyårsafton nu, så hörs vi! pusssar!!

2009-12-30 @ 19:09:06
Postat av: andreas

Lets rock'n'roll toooomorrow!!!:D

älskar dej snygging

2009-12-30 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0