Lugn dag

Idag var jag hemma från skolan..jag orkade verkligen inte!
Känner mig grymt besviken på mig själv eftersom jag bara hade två dagar kvar, 
men ibland får man göra så också =)
Jag sov över hos min pojkvän, Andreas, så då är det ännu lite svårare att gå upp ur sängen..det är ju så varmt och mysigt under täcket!

Southpark måste vara en av de roligaste serierna som finns, ligger på topp bland family guy och scrubs,
kollade på ett avsnitt idag (make love not warcraft), det roligaste är när cartman ropar på sin mamma o skriker baaathruuum =D HAHAA

bild från google.se

Jag kanske slänger in en dikt lite senare ;)




Kommentarer
Postat av: Stomberg

Hmmm, jag känner mig inte ett dugg besviken:P

2009-12-15 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0