städdag =(

Idag blir det till att städa mitt bombnedslag till rum...det måste ju vara lite julfint när man får gäster ;)
det är så härligt när det är klart!! men innan man börjat är det så himla segt. När man väl kommit igång är det ganska avslappnande att städa tycker jag :)
tills jag hittar typ gamla saker att kolla på, då fastnar jag där och tappar lusten, slutar städa och rummet blir inte klart ändå :P hahaa

Har precis varit ute en långis med otto och tagit in den rena disken och satt i den smutsiga =) känner mig ganska redig redan nu. Nu ska jag börja med mitt rum, hoppas det går snabbt och smidigt!!

Ha det mys<3 lägger nog in en dikt lite senare och ett kort på mitt RENA rum kanske ;) 


Snart är det julafton och då blir det underbart go mat och mysigt sällskap<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0