converse <3

Hejsan! Det va ett tag sen nu men ibland har man ingen lust o ork..
Idag väntade två par converse på mig när jag kom hem, ett par underbara rosa och ett par svarta, dem gick på 280kr/ st på ebay :P sån jävla grym sida! Jag måste bara skaffa ett visa kort så jag kan shoppa genom mig själv när jag själv vill :D
Har också bakat idag och målat naglarna..naglarna skulle blivit matt svarta men eftersom det var så fint väder så blev det en somrig röd färg som skimrar jättefint i solen♥
Kakan jag bakar är helt sjuuuukt god, men den är lite pillig..för det första är degen kladdig, för det andra ska man göra tio små längder av degen som ska korsas över kakan :P hade ingen för det tredje så skippar den ;)
Jag har varit o solat idag också, måste ju få den j*vla brännan till balen och studenten :D fy fan va kul det ska bli!!
Min klänning kommer nog bli väldigt fin också, det är ett klar oranget silkestyg under och hallonröd chiffon över, blir grymt snyggt när solens strålar smeker den haha! :D



Nu är jag sugen på att prova en docksminkning;)
Och måste prova ut en freakum dress till min dansuppvisning på lördag :D
Imorgon är det ju valborg också, först har jag genrep till 18 och sen blir det att kolla på cortegen och dricka lite vin..herregud va vuxet det lät :O hemskt!!

Pussssssssar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0