lång dag..

Idag var jag först i skolan på en lektion, den sista skippa jag för jag kände att jag hellre åker till bilskolan och pluggar teori:) sen hade jag körlektion 16:55, alldeles försent tyckte jag då jag var sjuuuukt trött..så när jag får körkort blir det ut och åka innan klockan fem;)

Jag saknar Andreas så jävla mycket men eftersom jag har intensivkurs och han har spricka i knät kan vi inte åka till varandra:( men imon ska vi nog ses, äntligen♥ det är så sjukt att man blir som beroende av varann, det är som en drog! Men en väldigt underbar drog, I LOVE BEING INLOVE!

Körkortsteorin....jag förstår inte varför man ska kunna vissa grejer, som typ när en bil ska besiktigas med hjälp av sista numret på nummerplåten där bak, man får la hem en lapp när den ska besiktigas?! och typ vart allt ska fyllas på, jag tvivlar starkt på att alla med körkort kan det..man kan väl bara kolla i instruktionsboken?! Onödig information!!

Jag saknar när man inte behövde ta något ansvar..när det enda man gjorde var att springa runt och leka, skulle gärna få tillbaka den tiden:)

Slänger in en bild från vårhösten typ;)

Kolla bakgrunden, ingen snö!! Läääääääääääängtar till våren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0