mysig helg

Denna helgen har varit mysig med vissa undantag...
I fredags jobbade jag på projektarbetet med Nina, det gick faktiskt bra även fast vi inte hann göra så jättemycket.

Sen åkte jag till min älskling och myste med han till lördag eftermiddag när han skulle iväg till Åre, roligt för honom men tråkigt för mig:( iofs så börjar min intensivkurs på tisdag så vi hade typ inte hunnit träffas någonting ändå..och på sportlovet när han är hemma blir det inte mycket kel heller för jag kör bil och pluggar teori varje dag:(

Hur ska jag klara mig nästan två veckor utan Andreas?! Förresten så hade vi varit tillsammans i fem månader i fredags, nästa månad är det ett halvår och jag är fortfarande lika nykär som i början;)

Jag börjar känna mig jäääävligt stressad över balklänningen, har ju inte ens köpt tyg än..och har ingen exakt modell:(

På tal om något helt annat är jag så sjukt sugen på att raka av mitt hår på ena sidan och göra typ en stjärna, såg det på en tjej i stan för ett tag sen, så jävla snyggt!!


Bilden lånad från google.se
Något i denna stilen, det är såååå snyggt, galet snyggt!!

Lots of love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0