e.l.f

Jag är väldigt glatt överraskad!! :D sminket från e.l.f var hur bra som helst, eller jag har inte provat mineralfoundationen, boostern eller foundationborsten än men mineral skuggorna var asbra!! Dom blev verkligen jättefina på;) och skuggpenseln var också jättebra, även den vattenfasta eyelinern var grym! Gick jättebra att sudda utan att allt försvann:P
Här är bilder på tre av skuggorna jag provat..
Tänkte lägga in en till bild på ögat när jag blundar men den vill inte :( lägger in senare kanske..på läpparna har jag iaf ett lipstain från e.l.f också, grymt fint!! försök ignorera mina torra läppar;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har dina grejor kommit nu? :O

2010-01-15 @ 20:08:26
URL: http://frokenjohanna.blogg.se/
Postat av: lissssyyy

Omg riktigt sexigt det där du ;) hehe, älskar dina läppar och långa ögonfransar...

2010-01-15 @ 21:50:02
URL: http://nyinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0