hej igen!

Har precis sminkat mitt ena öga för att träna lite :) får ibland litet sug och gör bara ena ögat, det är kul, speciellt om det blir bra;) det blev ganska bra idag men inte helt nöjd... provade att sätta på lösfransar också, det var inte det lättaste!!! Fick ta bort dom för det såg förjävligt ut och då förstördes min skugga på ögat:( innan jag fotat det!! men fick fylla på lite och fota sen:) 
Tänkte visa en bild men hittar inte sladden till kameran så får bli imon.
Visar istället en till bild på mina röda läppar men med en liten vampyrtouch, vissa bilder gillar man bara extra mycket;) kanske inte gjort jättebra men lite collt ser det ut hahaa
Förresten så har jag hittat ett chiffontyg med jättefin färg, blir nog den på balen :D det är persikorosa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0