körkort...

Nu är det gjort, en intensivkurs bokad vecka 6 och 7.... jag är så jävla livrädd att jag inte ska klara det. Har alltid haft, har och kommer alltid att ha höga krav på mig själv så om jag inte klarar det första gången kommer jag tycka att jag är misslyckad :(
Samtidigt känns det bra att äntligen komma igång, min syster fick ju körkort inom en vecka efter hon fyllt arton, nu är jag snart nitton och har fortfarande inte det där kortet i min hand:P
För att prata om något helt annat hitta jag en bild på mig när jag hade kort och blont hår....känns som evigheter sen men här ser ni en blond Malin med axellångt hår :)
Jag vet att jag har en fjortismin men wtf det var den gamla goda tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0