ny jacka och skidglasögon ;)

Nu har jag införskaffat mig en jacka och skidglasögon till skidveckan med Andreas och hans familj :) det ska faktiskt bli kul, har bara lite beslutsångest gällande skidval...vet inte om jag ska välja blades eller vanliga skidor;) 
Jackan jag köpte är mörkblå dun, jag hade velat ha en färgglad men jag hitta ingen under 5000...!! vilket jag verkligen inte har :(   skidglasögonen hittade jag på rea, dom är lila :) väldigt söta, känner mig som en riktig skidåkare när dom är på!
Snart ska jag packa och göra mig klar för att åka till Andreas:)  äntligen slipper man att sova ensam..<3
Kommer nog lägga in bilder på mina fynd någon dag, glömde säga att jag köpte en herrklocka också som jag velat ha vääääldigt länge :D
Bilden är från google.se tyvärr, hade ingen skidbild på mig eftersom jag bara åkt en gång:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0