Massa färger

Hejsan, det var väldigt längesen jag skrev nu..men idag har jag gjort en sminkning som jag blev väldigt nöjd med;) Gjorde dock bara på ett öga hehe, orkade inte me det andra. Jag använde massa färger ljusgrön, mörkgrön, rosa, lila, rosa glitter, svart :)

Det blir riktigt najs med så mycket färger, jag har bild på det men som vanligt så synd inte färgerna så bra..:(





Nagellacket är från depend och är grodgrönt typ, jag gillar det sjukt mycket!! Ska snart köpa nagelpyssel från ebay också, gud va kul det ska bli :D

Jag sydde igår också, herregud va mycket problem det blir hela tiden..jag har typ inget tålamod med sånt, jag vill bara att det ska bli klart och då gör jag saker innan jag tänker, detta resulterar i att det blir en massa fel och det tar längre tid än någonsin!! Fick iaf klart en grej och det var en vit kort t-shirt med spetskant nertill :) blev riktigt söt!



Blir nog söt till stranden eller över ett linne eller en klänning;)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0