bästa systern<3

Idag när Josse (min syster) kom hem hade hon två små presenter för jag hade klarat provet :D presenter är alltid kul!! Fick marabou choklad som hon packat in:P och ett nit armnband :) TACK min bästa syster som jag älskar mest i hela världen, finns ingen som skulle kunna ersätta dig och du är den jag kan prata om !allt! med♥



Vill också säga tack till min älskade mammi som alltid har funnits där för mig och som alltid gör det bästa för sina barn och dom runtom henne♥ jag är väldigt lyckligt lottad när det gäller familj!!

Har tänkt på en sak...varför ska man leva enligt andras lagar och regler? Självklart ska man inte springa runt och döda människor man inte gillar, men om man inte gillar att göra något så gör man det ibland för andras skull.. Varför gör man det? Man kan självklart va snäll ibland men man ska ju inte göra sånt man inte tycker om..
Vet inte riktigt om någon förstår vad jag menar..det jag menar är att man ibland ska va lite självisk och inte ta andras skit och låta det tryckas undan för tillslut smäller det och då blir det värre än någonsin. Jag tror det är bra att prata om saker och berätta vad man tycker och tänker.

Förresten hatar jag när människor pratar om saker dom inte vet något om, droger är ett ämne som många tror sig veta en jävla massa om, men det enda dom baserar sin kunskap och fakta på är rykten och samhällets ståndpunkt...jag öppnar inte min mun och säger massa saker om jag inte kan argumentera och stå för det jag sagt.

Behövde skriva av mig lite..;)

Massor med kärlek till min underbara familj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0