uttråkad..

Jag är så jääävla uttråkad, hade så gärna tagit lite drinkar och gått ut och dansat men man har ju körlektion imon så det kan man ju inte göra:( har inte haft !KUL! på så jävla länge, det känns som det enda jag gör är att köra köra och köra...man blir så utmattad för man måste fokusera 100% heeeela tiden, jag kan ju inte dagdrömma som jag annars gör större delen av dagarna;)

Jag längtar tills jag får körkortet för så slipper jag köra så mycket:S hur sjukt är inte det..haha

Här ser ni hur uttråkad och matt jag är:P kortet är som vanligt taget med min grymma webcam;)



Jag är också så jäääävla shoppingsugen men har jag pengar? NEJ!
Och när man får hem hm katalogerna så blir det ännu värre, man kan inte undvika reklam!! Väldigt jobbigt för fattiga studenter som inte har jobb....

Nu ska jag sluta klaga och hoppas istället på att min underbara Andreas kommer och muntrar upp mig och får klart sitt arbete:(

Jag har tänkt på en sak...egentligen har jag ingenting att klaga på, jag är bara en bortskämd unge som blir deppig när jag inte får nya kläder och när jag inte får göra det som JAG vill
Jävlar va vidriga vi i västvärlden är om man tänker efter..klagar för att vi ska skänka pengar till offer i andra länder och tycker det är jobbigt när folk har det jobbigt så vi måste hjälpa dem, gud va jobbigt liksom...
Om alla kanske hade skippat att köpa just den tröjan eller bara något litet som en glass på vägen hem så hade vi kunnat jämna ut gapen mellan extremt fattiga och extremt rika..nu ska jag ut med Otto;)
lite tankar bara

Mycket kärlek till alla givmilda, generösa och osjälviska människor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0