?

Kom inte på någon bra rubrik så det får va;) 
Jag förstår mig inte på vädret..va händer?! Ena stunden ösregnar det och åskar, nästa är de strålande sol och blå himmel..Kan det inte snälla va strålande sol och blå himmel nästa fredag då jag tar studenten!! Jag skulle bli så lycklig om jag vakna upp och det var fint väder:D 
Jag har köpt klänningen nu som jag skrev om, den är så söt:) Jag kan inte bestämma mig vilka skor jag ska ha, om jag ska ha vita med lite nitar på eller svarta högklackade..tror det hade blivit jävligt snyggt om jag hade svarta höga till den klänningen men man ska ju stå o hoppa på flaket sen och ha klackar på kvällen...får se om jag kör på bekvämlighet som vanligt eller om jag står ut med onda fötter:P
Ikväll kommer my love till mig också♥
Massa pussar och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0