rubrik ;)

Idag har jag inte gjort så mycket..jag har "pluggat" vilket har gått sådär och varit o provat en modell av min balklänning :D så jäääävla fin kommer den bli;) Den är så himla snygg i ryggen!!♥ Och när jag gjort min spraytan så kommer det bli sjukt sexigt med bar rygg och gyllenbrun färg!

Jag gjorde en sminkning idag också som är inspirerad av solen:) skuggan jag änvände heter just sunrise och är från MUS:P och så använde jag en gul skugga från en palett jag köpte till min syster från eleven.. blev riktigt snyggt faktiskt men syns såklart inte så bra på min cam!



Hittade två bilder också på frisyrer jag fastnat lite för;) den första gillar jag mest då det ser mer ostylat ut..



Plattat och icurlat de främre slingorna:)



Tycker det är grymt snyggt med slickad hög tofs men ganska vågat, blir nog fint till sommaren med ett svagt rött läppstift till;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0