Tomt utan egen dator..

Igår lämnade vi in våra datorer till skolan, macen som varit med oss sedan 1,5 år tillbaka typ :(
I början när vi fick macen så hatade jag den för jag var van vid pc men nu HATAR jag LÅNGSAMMA pc som bara strular!! Macen var snabb och smidig och gjorde som jag ville ;)

Nog om det..snart är det student, PÅ FREDAG!!, och jag hoppas verkligen att det blir fint väder!! Vi fick regn på balen så jag hoppas verkligen att vi kan få lite tur och få en liten liten sol på fredag<3

Jag har fått tillbaka mitt intresse för att rita igen, vill så gärna bli riktigt duktig men jag är så jävla otålig:P vill att det ska bli perfekt direkt.

Frisyr till studenten..?? Ingen aning om hur jag ska ha mitt hår, plattat, icurla, stora lockar?
Man måste ju känna sig fin, sminket funderar jag också på men på dagen ska jag nog ha ljus ögonmake som sedan blir en sotning till kvällen. Jag ska nog ha en ganska "puttinuttig" klänning som blir snygg till höga klackar och en svart sotning:)

För att inlägget inte ska bli tråkigt bjuder jag er på en bild jag hittade på my sistrs data, en fiskbild;)



Idag målade jag en tjockare eyeliner, tycker det kan va grymt snyggt och ändå väldigt enkelt :)

Pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0