väska och vit kajal =)

Igår bastade jag me min älskling och gud va trött man blev efter..helt slut! 
Idag åkte vi tillsammans in till stan för att kolla på väska till min bal och en fluga till Andreas:) tyvärr fick vi kolla allt mitt först för jag hade bråttom hem o prova balklänningen, som förresten är underbar<3 Andreas fick då kolla fluga själv vilket han klara bra;)
Jag hitta också en vattenresistent vit kajal som jag ska ha på balen..mina ögon rinner så och denna satt faktiskt riktigt bra, på handen i varje fall:P
Efter jag provat min balklänning gjorde jag min spraytan till balen, har man inget pigment får man fejka det..väskan som jag hitta va riktigt söt faktiskt, inte helt perfekt men jag är defenitivt nöjd!
Dessutom hoppas jag att detta fina vädret håller i sig till söndag<3 snällasnällasnälla!!!!!
Har ingen aning hur jag ska fixa att fästa lösfransar!! För jag vill verkligen ha det:) Får träna imon;)
Massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0