Rött hår

Jag är så sjukt sugen på rött hår.. Men mitt hår är redan lite slitet och eftersom jag ska åka till Australien så kommer det solblekas och grejer =(

Men när jag såg denna bilden så blev jag väldigt taggad men tyvärr jag får lugna ner mig lite tyvärr...



Jag har precis kommit ur ett gott bad och gjorde även en ansiktsmask, väldigt mysigt och lugnande<3
Nu till hösten och vintern har min hy en tendens att bli sjukt torr men nu har jag äntligen hittat en kräm som gör min hud mjuk som en babyrumpa ;) från Decubal, den är inte anpassad till ansiktet men den är mot torr och känslig hud och därmed oparfymerad vilket är väldigt bra tycker jag =)

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Funderar på att färga mitt hår rött. Färgen som du har på bilden är ju sjukt snygg. Har du gjort det själv eller på salong? Vet du vad färgen heter!

Tack/Alexandra

2011-10-19 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0