Vad hände med alla flätor?

Flätor var det man såg i håret på allt och alla för ett tag sen hahaa och nu är det bara poff väck..antar att sommarruffs med mittbena är det stora nu:P  Jag är själv ett stort fan av mittbena och ruffs som ser ut som man inte ens fixat det men saknar flätorna lite;) får bli att börja experimentera lite me håret igen. Har färgat det rött nu och det var faktiskt en snygg färg men funderar på att göra det lite ljusare..

Här kommer en bild på vanlig flätfrisyr ;) men den blir inte riktigt lika vanlig eftersom jag har rakat på ena sidan.





Jag saknar min syster!!! <3
Oskiljaktiga är vad vi är, och det kommer vi alltid att vara, det finns ingen som dig, du är en pärla man får hålla hårt i<3 det finns ingen som jag kan prata med som med dig.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0