Eget

Hejsan, gjorde ett halsband av spetsen som satt på en tröja min syster inte ville ha längre. Blev faktiskt riktigt coolt, bara det att man måste ha något väldigt urringat för att det ska bli snyggt. Jag vill att det ska hänga utan något under eller över det om ni förstår..



Tycker det blev riktigt sött♥

Där bak har jag bara fäst ihop med en kedja jag hade, blev snyggt när kedjan hänger nerför ryggen..



Ikväll ska jag på hår visning, TIGI, mammi fixa in mig. Grymt att ha en frisör mamma♥

PS. älskar min tatuering!


Kommentarer
Postat av: najna

Älskar halsbandet!

2011-04-12 @ 19:03:56
Postat av: Kanten

eller hur? tyckte det blev riktigt coolt =)

2011-04-13 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0