Onsdag

Nu är hela påsken över och till helgen är det Valborg =) I fredags var jag ute o fira min fina Johanna♥ hade jättekul med mina PLG pinglor!!

På lördagen åkte jag upp till Grundsund för Andreas kompis hade ett hus där. Blev ganska go i huvet o åkte hem på söndagen, eller rättare sagt hem till Andreas. Stannade där till idag, ibland hade det varit lättare att bo tsm..
Kollade massa film, bl.a en sjukt dålig film, Battle Los Angeles, se inte den!!
Till helgen blir det också mys, på fredag ska vi grilla Alexs, en italienare från Australien, jättegoda räkor. På lördag blir det nog en öl i stan o sen bär det troligen av till Hindås.

Förresten fick jag peace&love biljetten i tidig 20års present, bästa ever!!!



Älskar mitt röda hår men får göra min röda inpackning för färgen har tappat en del :(

Kram på er, nu ska jag fortsätta spela alfapet med min underbara syster!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0