Rosa jeans

Har köpt ett par rosa jeans, mörkrosa typ. Gillar dom jättemycket. Dom är mörkare än va det ser ut som på bilderna..
Oh! Jag ska tatuera mig den 5e september, känns sjukt roligt!! Men det blir inget av det jag funderat på hahaa, förvånande..det blir den här på sidan av låret, kommer bli så jävla snyggt!! TAGGAD
Fast min ska inte ha horn haha, tyckte det blev lite för satan aktigt :P älskar detaljerna, brukar inte gilla rosor annars men det är sjukt snyggt gjort! LOVE
Nu ska jag måla mina naglar med ett nytt guldlack från IsaDora, o nästa vecka ska jag ju åka till Cypern!! Andreas o hans familj skulle åka men så ville inte hans bror följa med så då fick jag ta hans biljett :D can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0