Skinny love

Det är nog en av de bästa låtarna som gjorts genom tiderna. Älskar också covern som Birdy gjort. Man blir berörd på ett sätt som man bara blir av vissa låtar.
Idag har jag skissat på lite smycken som jag skulle vilja göra i framtiden..så nice om man skulle bli designer asså. Känner sån inspiration just nu, vill skapa massa fina smycken och kläder!! Visar två halsband jag skissat på, inget avancerat men det är kul att bara sitta o kladda =)
Såg förresten ett videoklipp om Beyonce o hennes karriär typ, så jävla fin och inspirerande. Borde finnas fler som är så ödmjuka och raka i sitt tänkande o utförande.
Kollade på utbildningar på studera.nu igår o så hitta jag en modedesign kurs typ där man lärde sig designa kläder m.m. Och det stod att det var grundutbildning liksom men ändå står det att man ska skicka in samples typ o grejer. Finns det ingen sy/ design kurs som inte utgår ifrån att du redan kan sy..?! Vill ju verkligen lära mig.
Längtar tills jag ska åka utomlands, tror det blir en sista minuten i september med älsklingen eftersom vi har två år i september också så tänkte vi det kunde bli mysigt♥
You awake my soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0