Home is wherever I'm with you

Har blivit kär i en ny låt, home- edward sharpe and the magnetic zeros. Den är så fin o texten gör den bara till en ännu mysigare låt! Att jag gillar texten kan bero på att jag är sjukt kär men skit samma, den är söt♥
Details
Idag kom jag på att om jag inte kan få mina jääävla piercingar att läka kan jag ju alltid fuska..gillar inte det egentligen men känner att jag är ett undantag för jag har faktiskt försökt..haha
så här är dagen details ;)
Den fejkade piercingen är den högst upp på örat..så tråkigt att jag inte kan ha riktiga..
Till detta sotade ögon me en grafitgrå skugga köpt i Australien, världens bästa pigment typ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0