Two door cinema club

Är så insnöad på dom just nu! Dom är sjukt bra så det är förklaringen, hoppas fortfarande att dom ska komma till p&l..
Idag har varit en jobbig dag, sov dåligt o drömde mardrömmar, vaknade me magkatarr o när jag väl kom till jobbet började jag må illa o få kallsvettningar. Som tur var höll jag ut för det gick över senare under dagen..
Måste komma ut o springa, klarar inte av all denna jobbiga energin som omvandlas till onödiga känslor. Man blir så jävla blödig.. hatar det.
Imorgon måste jag in till stan också..vill inte det, måste byta min tungpiercing jag köpte eftersom han gav mig samma storlek som jag redan har! Tröttsamt.
Saknar värmen o de goa stunderna i Australien!
Bild från när vi fira en kompis födelsedag i en mysig park..
Mysigaste stranden som tyvärr upptäcktes alldeles försent!!
Blir nog en sista minuten resa i september o efter det är Kina nr 1 på listan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0