Fredag!

Gött me fredag men hade varit ännu goare om man jobbat en hel vecka, nu känns varje dag som en lördag så det tappar den sköna känslan liksom..
Idag ska jag nog skissa lite på hur jag vill att min sängstomme ska se ut, jag har nämligen fått för mig att jag ska klara att bygga en sängstomme själv så att ingen annan har en likadan. Får väl se hur lång tid det tar innan jag tröttnar..brukar ju bli så, jag får massa fixideér o sen tröttnar jag så allt jag börjar me blir halvklart typ.
Min sängstomme ska iaf vara vit och så vill jag ha lådor inbyggda så man får lite extra förvaring. Sen vill jag inte ha heltäckande vit färg utan träet ska synas igenom lite.
Ska kanske prova min nya locktång idag också som jag ska använda på min syster imorgon när hon ska ut :) till hennes axellängd på håret kommer det bli riktigt nice tror jag.
Bjuder på en fin bild från Australien med sjukt mäktiga Harbour Bridge i bakgrunden.
Oh va jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0