Hår!

Hejsan!
Konstig rubrik kanske men inlägget handlar om hår..jag hade lite tråkigt nu på morgonen så jag bestämde mig för att prova en snabb frisyr, tog kanske tio min en kvart att göra den :)

Det jag gjorde var att först locka alla längder med en tjock locktång, min är typ 4cm i diameter. Jag lockade inte så noggrant utan började i luggen och sen tog alla längder som jag såg att jag inte lockat än, så man kan göra det mer ordentligt än vad jag gjorde.. När jag lockat klart satte jag bara upp en stram tofs, spraya och klart!





Synd att ingen var vaken för att hjälpa mig med bilder men man ser på ett ungefär.
Jag själv älskar stora lockar, jag passar bättre i det än små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0