Inredning

Igår fick jag lite pyssel abstinens så det fick bli att pyssla lite. Skrev "love live life" ovanför mitt fönster med pensel o vit färg, tycker det blev sött faktiskt, gillar den romantiska känslan när det kommer till inredning.



Har också rensat min garderob, det behövdes verkligen!! Hittade jättebra små krokar på maxi som var självhäftande där jag hängde min halsband, så man ser vad man har.



Målade även om en ram som var i trå till vit men den visar jag när jag hittat kort att sätta i den.
Tänkte ta tag i mitt liv nu och kolla vad det finns för utbildningar, hade gärna läst utomlands, så tränar man engelskan också.

Just det, måste fixa ny header också, passar inte med känslan jag vill ha i bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0