Sverige= tråkigt!!

Hejsan!! Ska nog försöka börja blogga minst en gång om dagen, tror det är bra att skriva av sig lite. De senaste dagarna har varit sjukt jobbiga utan min älskling..vill verkligen att han ska komma hem nu, eller egentligen inte, jag vill komma ner igen istället. Jag är så jävla trött på Sverige! Tråkigt land, gillar sommaren o våren men människorna här är så sjukt tråkiga och bonniga..saknar Australien<3

Nu till en helt annan grej, vad fan ska man jobba med i framtiden? Vad ska man studera? VART ska man studera?

Hade så gärna bott utomlands o studerat, typ företagsekonomi och hur man startar ett företag..vill nämligen öppna en klädaffär, som även har skor och väskor m.m

Här kommer en bild på mig från i torsdags när jag och min syster va ute med våran kusse för första gången i Göteborg på tre månader :P     finns det sköna pubar i göteborg?! NEJ



Älskar mörkröda läppar!!

Ikväll blir det middag med mammi o syster, grillad kyckling, revbensspjäll o tsatziki!! Lovely!


Kommentarer
Postat av: Najna

Haha, jag är inte bonnig och tråkig. Jag är rolig och cool.

2011-03-21 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0