Älska makeup!!

Ååååh, jag är så sminksugen men kan inte göra det än för jag ska hjälpa Nina handla sen o då vill jag inte gå översminkad. Men till vinkvällen senare blir det nog en ganska dramatisk sminkning, ska fota om det blir så!
O jag är helt kär i petrilude (josh), kär i hans estetiska sida alltså, han är så grymt duktig på smink och naglar o allt som har med skönhet att göra..han gör även en del dragmakeups och det är jättekul för då kan man använda det extrema som tjej o bara tona ner det lite :P om någon är intresserad av vem det är så sök på petrilude på youtube!
Snart ska jag möta Nina för att handla som sagt, och ska nog unna mig en kycklingsallad från Farbror Knuts kanske..har förresten jobbat nu i två dagar på ett café som ligger på säve flygplats. Det har gått jättebra och det är jätteroligt att prova lite nya grejer, idag lärde jag mig att göra latté m.m...inte så mycket att skryta om kanske men jag gillar verkligen att lära mig nya saker!
Gjorde något lite eget med vad som egentligen är ett linne men vek in det översta så det blev en tubtop..
såhär blev den iaf.
Ååååh, jag vill ju börja sminka mig nu men jag får hålla mig, måste köpa nagellim så jag kan börja göra söta lösnaglar också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0