Bullar

Hello igen. Idag har jag bakat bullar, dom blev sjuuukt goa! På lördag blir det förfest här hemma och sedan utgång eftersom jag fyller 20 på måndag!! Ska bli riktigt kul, vet bara inte va jag ska ha på mig..
Imorgon ska jag nog färga håret igen, visste inte vad jag gav mig in på när jag färgade håret rött, färgen går ju ut tråkigt snabbt! Så det blir att färga det igen =)

Färgen på denna bilden är perfekt, jag älskar den♥ den är lite rödlila och den är såååå snygg!
Här var det nyfärgat..



Dom jättesöta örhängena fick jag av min älsklings mamma o pappa.


I will always be your girl
you make me twirl
you make me whole
your my life my mind and my soul

Älskar min pojkvän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0