Jobb

Idag var min första dag i truckkurs utbildningen, sjukt tråkig teori, sjukt rolig praktik. Kan nog fan leva med att köra truck hela livet men jag antar att man tröttnar på det med..

Har tappat min lust att träna nu igen. Sprang ju ett tag och det kändes jättehärligt men nu när jag kom hem idag var jag så död, orkade ingenting. Ska nog köpa ett gymkort när jag får min lön, man kanske ska börja simma igen. Tråkigt bara att min hud blir så jävla torr, hade velat ha en bassäng utan klor.

Imorgon är andra och sista dagen på truckkursen, ska alltså göra teoriprov och en liten bana med trucken. Tror det kommer gå bra men vill inte hoppas för mycket. Imorgon ska jag också på premiären av Pirates of the caribbean- on strangers tides med min älskling, ska bli mysigt!

Just det! Mitt solpuder har krossats!! Jag använder det varje dag, måste köpa ett imorgon för det är det enda jag inte vill klara mig utan!!

Slänger in en bild på mig när jag ser plastikopererad ut :P haha



Nu ska jag plugga lite, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0