Regn

Väder..så mycket det kan ändra i sinnesstämningen. Ändå har jag varit väldigt glad idag då jag hade en bra dag på jobbet och kom sedan hem till min älskling som va mysigare än mysigast! Känner mig så lyckligt lottad att jag hittat min prins♥ Tänk att det finns en person som alltid får mig på bättre humör om jag är lite nere eller känner mig otillräcklig. Det är fint.
Jag vill ha ett gymkort, men det kan jag inte skaffa förrän lönen kommer om ens då, finns andra saker som är viktigare än ett gymkort. Typ ny mobil!! För min kommer lägga av snart, har haft samma mobil i över fyra år nu, har hållt jävligt bra måste jag säga.
Imorgon är det jobb igen, på cafét. Trivs jättebra verkligen, lite tråkigt att jag inte kommer sommarjobba där. Kommer ju jobba extra när jag inte jobbar på ica så det känns roligt iaf.
Nu ska jag nog sätta på en glad film med snygga kläder i, blir glad när jag ser fina kläder! Shit vad jag hade velat designa kläder, hur jävla nice hade inte det varit?!
Just det, skulle visa sminkningen jag gjorde för längesen på vinkvällen..
Tänkte också visa er ett snyggt gigantiskt örhänge jag köpte i Sydney, kommer nog använda det som halsband dock, det är sjukt tungt för lilla örsnibben :P
Fjädrarna är gråa o själva smycket silver.
Ha en regnig o mysig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0