Heart Full Of Soul- The Yardbirds

Nu var det längesen jag skrev här..
Idag har jag jobbat o ska senare på fikamys för att fira min kusse som blir 20! Till helgen blir det storfirande.
O nästa helg igen kommer Alex (en italienare vi träffa i Australien) hit, ska bli sjukt roligt att träffa han och måndagen efter den helgen bär det av till Sthlm för att se RHCP!! Ååååååh, det kommer bli så fett. Har velat se dom live hela mitt liv typ.
Förresten på tal om inget, London Blvd, en mycket bra film! Sjukt bra filmmusik.
Körde på uppsatt hår idag då mitt hår är smutsigt o äckligt..o en slarvig men nice makeup!
Töjningen som egentligen bara ser ut som ett vanligt örhänge är från barbarella. Leo i mitten o "diamanter" runtom, riktigt snyggt faktiskt.
Ha en bra onsdag, det ska jag ha iaf för jag är ledig imon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0